Страници

четвъртък, 30 октомври 2014 г.

НОВИНИ!

ГЛАСУВАЙТЕ!
Сел е номинирана в четири категории
на "Teen Icon Awards". Категориите са:

Гласувайте като кликнете на категориите!



На 29.10.14 беше открита новата восъчна статуя на Селена
 в музея "Madame Tussauds", Орландо, Флорида:











Нови лични снимки:

натиснете на снимката



Снимки с фенове:





Излезе стара снимка на Сел:








Селена надмина 24 милиона последователи
в Туитър и 61 милиона харесвания на
официалната си страница във Фейсбук:









Селена е номер 1 в Top 50 на Billboard:






Една от новите песни на Сел ще се казва "Do It",
тя е създадена от нея и от още няколко човека:



Излязоха нови данни за  албума "For You":








Майката на Селена - Манди ще бъде режисьора на
" 13 Reasons Why", освен това филмът ще бъде на серии:






Излезе нова снимка на Манди и Сел от
миналата година (21- ят й рожден ден):








Селена публикува снимка в  Инстаграм с която
промотира новият албум на Тейлър Суифт,
а в отговор на това Тейлър й Туитна:


"Тази публикация ми оправи деня. Не мога да повярвам.
Аз съм щастливка да имам такива приятели."






Селена хареса и коментира снимки на фенове:



"Живота винаги  ще изхвърля тези неща от нашия път.
Но ние трябва да си ги върнем и да вървим по - силно.
През всяко свободно време."


"Благодаря, че сподели сърцето си. Твоят глас
е чут. Ти си страхотна, ти имаш....Аз
съм така горда от теб"





Няма коментари:

Публикуване на коментар