Страници

събота, 8 ноември 2014 г.

News



Нови лични снимки:



натиснете на снимката




Селена и Кара Делевайн пеят "Честит
рожден ден" на Кендъл Дженър:







Мениджърката на Селена отговаря на фенове в Инстаграм:


"Селена ще има ли турне като Звездите Танцуват скоро?"
"Не още, Но следващата година!"

"Знам, че много хора те питат за музиката и 
такива неща но много от нас се чудят за филмите.
Ще имаме ли новини за филм със Селена скоро?"
"Да! Ще чуете много скоро!"




"Кога Селена ще има турне? Моля отговори :)"
"Няма планове още. Надявам се в следващата година-две!"

"Селена ще има ли турне скоро??Отговори моля"
"Няма планове още за следващо турне. Но 
слушайте нейният нов сингъл. Прекрасен е."



"Хей! Съжалявам, че те безпокоя,
но се чудех дали Селена ще прави турне до година?"
Вероятно не е скоро, но ти знаеш..благодаря ти"

"Изчакайте за нов сингъл първо. Прекрасен е."



"Следващото турне на Селена новият й албум с най-добрите
й хитове For You ли ще промотира?"
"Не"



"Ти отговор на фен казвайки, че Селена ще бъде на турне в
една-две години,ако е правилно тя ще реализира ли
нейния първи албум с Interscope в първата част на 2015"
"Няма планове още. Ние ще ви кажем когато сме готови..!"



Официалният траклист за новия албум на Селена е обявен:


"Ще ни кажеш ли дали е вярно? Много любов"
"Да"



Сел също е отговаряла на фенове:


 "Изпратих ти това преди пет минути,
знам че ти няма да видиш нищо от това, но аз бях
много любопитна така че благодаря, обичам те! 
И НЕ ГО ПРИЕМАЙ ГРЕШНО ХУБАВО Е! Обичам те Сел,
ще ти изпратя друго съобщение, аз просто мислих така
много сега и аз просто се нуждаех да излея моите чувства,
така чао, обичам те Селена, ти спаси живота ми."


"Това не е авторската работа за албума. Не е 
реализиран още. Но аз ще споделя със всеки много скоро.
Не се притеснявай. Аз не схващам това, обикновено
не отговарям на моите съобщения затова ще ти кажа тук.
Животът е труден, наистина е, но ще го преодолеем,
не се притеснявай. И дори ако не ви отговарям често
не означава, че не се моля и не мисля за всички от вас.
Вие хора сте моя живот и вие никога не напускате моя
ум. Така че аз винаги ще бъда тук за вас и вие сте 
добре дошли да говорите с моите мили момичета, които
следвам, те са едни от най-силните жени, които знам.
Аз съм така горда от тях. Така че моля остани силна,
Обичам те. ♥ Чао"

Няма коментари:

Публикуване на коментар