Страници

петък, 28 ноември 2014 г.

NEWS

На 27.11.14 беше открита нова восъчна статуя
на Селена в музея Мадам Тюсю в Берлин:

натиснете на снимката





Нови лични снимки:

натиснете на снимката




Селена  написа коментар под снимката на братовчед си:

"Бебе братовчед!! Обичам те така много"



И отговори на фен:


"Твоето приятелство с Тейлър Суифт е прекрасно!
Обичам ви и двете така много.. Ти промени 
живота ми. Ти ме научи как да бъда силна
и уверена. Благодаря ти за това и за това,
че всеки ден ти ме вдъхновяваш да бъда 
по - добър човек Бог да те благослови, сладурче"

" Аз съм така горда от теб, любов моя. Това е
прекрасно ние се вдъхновяваме едни-други да
бъдем по - добри. Аз съм доволна, че ти помагам
да бъдеш силна и уверена, защото това е най - важното
нещо. Благодаря, че сподели сърцето си. Винаги остани
прекрасен и сладък човек.. Обичам те така много "



Мениджърката на Сел отговори на фен:


"Надявам се да имаш прекрасен Ден на Благодарността!!
Добре ли е, ако питам дали има някакви предстоящи
филми, в които Селена ще бъде? Благодаря ти."

"Ти също! Селена ще има някой готини 
новини за вас преди Нова Година."



Ново видео от  Инстаграм:

A video posted by Selena Gomez (@selenagomez) on


Няма коментари:

Публикуване на коментар