Страници

събота, 22 ноември 2014 г.

НОВИНИ

Чуйте  всички песни от новия албум на Сел "For You"!
Можете да чуете оригиналните песни като кликнете ТУК!



На 22.11.14 Селена имаше няколко интервюта
(Преди American Music Awards).

American's Morning Show:

A video posted by Adam BombStagram (@adambombshow) on


A video posted by Ty Bentli (@tybentli) on



96.1 KISS:






95.5 PLJ:





Q104:






Нови лични снимки:

натиснете на снимката



Нови снимки с фенове:

натиснете на снимката





Нови снимки от "For You":








Селена отговаря на коментари:


"Питам Селена за нейния нов сингъл и за
известният и бивш, за който написа..."


"Знаех, че щеше да кажеш моя нов сингъл но добре"
" Мразя описанието"




"Не е нейна грешка, че си известна заради Джъстин."

"Малко критично ако ме питаш. Аз работя от 7 годишна.
И ми е позволено като артист да споделям своето сърце
и тежък труд. Моля се за теб. Имай добър ден любов!"



"Горда. Това е промяната, от която се нуждаем в
нашата генерация. Подкрепа и любов и кураж."



бичам те"


"Горда съм от моите момичета, че дойдоха да ти
повдигнат духа. Ти го заслужаваш, принцесо. Бог те обича."



"Аз гледах всички сезони този месец. Прекрасни са."




Нови видео клипове със Сел от Инстаграм:

A video posted by Taylor Swift (@taylorswift) on


Un vídeo publicado por Selena Gomez (@selenagomez) el


A video posted by Selena Gomez (@selenagomez) on

Няма коментари:

Публикуване на коментар